.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شکایت از معاونت برنامه‌ریزی رئیس‌ جمهور
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از شکایت بازنشستگان کشوری از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست‌جمهوری درباره عدم پرداخت تفاوت تطبیق حقوق سال ۸۶ خبر داد.

 شمال نیوز: مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اصل 90 خانه ملت ، از شکایت بازنشستگان کشوری از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست‌جمهوری درباره عدم پرداخت تفاوت تطبیق حقوق سال 86 خبر داد.

وی اضافه کرد: معاونت راهبردی طی نامه‌ای اعلام کرد که ما 18 میلیارد ریال به حساب صندوق بازنشستگی ریخته‌ایم و صندوق بازنشستگی نیز پاسخ داده است که این رقم پاسخگوی 151 هزار نفر است، در حالی که مشمولان این مطالبات 830 هزار نفر هستند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که قرار است جلسه‌ای با حضور مسئولان صندوق بازنشستگی، معاونت نظارت راهبردی رئیس‌جمهور و شاکیان برای پیگیری این پرونده برگزار شود. /250 فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 فروردين 1393
ما پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری هم از دست آقای دکتر نوبخت شکایت داریم. بیش از 14 ماهه که بلاتکلیفیم و ایشون و همکارانشون فقط جوابهای دو پهلو میدهند!!!!
پاسخ ها به این نظر
حسین 30 فروردين 1393
من از تنها کاری که این دولت انجام داده و حمایت میکنم اینه که جلوی این استخدامی سوری که از ما بهترون با داشتن پارتی اسمشون دراومدخ رو گرفتن
ایشالله شیرمادرشون حلالشون باشه
نا شناس 29 فروردين 1393
سلام ، لطفا راجع به کارکنان آموزشکده های فنی و حرفه ای ، با آنکه از سال 90 زیر نظر وزارت علوم رفتند ولی هنگام بازنشستگی با حکم سال 90 یعنی حکم آموزش و پرورش آنان را باز نشسته می کنند نیز صحبت نمایید . با تشکر.
صادقی 29 فروردين 1393
این مبلغ مربوط به سال 86 است که ، اقایان این پول را صرف پرداخت یارانه نموده اند و حالا باید دولت جدید جواب آنها را بدهند . اقای افضلی فرد و بقیه همکارانش از سال 86 تابحال کجا بود ند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.